In fiecare dintre cele 3 familii sunt cate 3 copii.
Cate persoane sunt in total in cele trei familii,daca in fiecare familie sunt acasa ambii parinti,copiii si toti bunicii copiilor?Rezolvati prin doua moduri

2

Răspunsuri

2014-11-17T19:07:40+02:00
(2+3+4)+(2+3+4)+(2+3+4)=9+9+9=27
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:16:44+02:00
A+b+c=(2p+3c+4b) +(2p+3c+4b)+(2p+3c+4b)=9+9+9=27persoane in cele trei familii.   p=parinti, c=copii , b=bunici
1 5 1