Răspunsuri

2014-11-17T18:56:03+02:00
Venea=mergea
padure=dumbrava,codru
zice=spune
va apara=va proteja
tocul=
termina=sfarsea,incheia
dulau=caine mare 
54 4 54
padure-dumbrava
zice-spune
va apărea-va veni
termina-incheie
Dulăul-fiara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:38:09+02:00
Venea=sosea,padure=dumbrava,zice=spune,va aparea=va sosi,tocul=varful(depinde la ce se refera),termina=sfarseste,dulau=fiara! Sper ca am putut sa te ajut!
36 4 36