La un depozit erau 9500 kg de griu si 3750 kg de ovaz.S-au adus 7000kg de griu si s-au luat 830 kg de ovaz.Cite kilograme de cereale sint acum la depozit? Rezolvati problema prin 2 metode.
va roog frumos ajutatima imi trebiue urgent va rooog frumos::((((:((((

2

Răspunsuri

2014-11-17T18:53:04+02:00
Kg grau = 9500kg+7000kg=16500 kg
kg ovaz = 3750kg - 830 kg = 2920 kg 
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T18:57:26+02:00
1. cat kg de grau erau in total?
9500+7000=16500kg
2.cate gk de ovaz au ramas?
3750-830=2920 kg
3.cate kg sunt in depozit?
16500+2920=19420 kg
B(9500+7000)-(3750-830)=19420
2 5 2