Răspunsuri

2014-11-17T18:51:02+02:00
Aurie= aur (radacina), i (sufix), e (dezinenta)
neluata= ne (prefix), luat (radacina), a (dezinenta sau sufix)
alt= sufix mi se pare ca

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:56:06+02:00
Aurie= cuvant format prin derivare , de la cuvantul de baza aur + sufixul "-ie"
neluata = cuvant format prin derivare,de la cuvantul de baza "a lua" + prefixul
              "ne-" si sufixul "-ta"
La cuvantul alt nu stiu ... trebuie sa stiu in ce propozitie se afla...