Răspunsuri

2014-11-17T18:45:05+02:00
Daca fiecare nr creste cu 7 fata de cel dinainte, inseamna ca vor fi de 15 ori cate 7
1) 15 . 7 = 105 (suma diferentelor)
2) 171 - 105 = 66 (suma celor 6 nr. daca ar fi egale)
3) 66 : 6 = 11 (primul nr)
4) 11 + 7 = 18 (al II-lea nr.)
5) 18 + 7 = 25 (al III-lea nr.)
6) 25 + 7 = 32 (al IV-lea nr.)
7) 32 + 7 = 39 (al V-lea nr.)
8) 39 + 7 = 46 (al VI-lea nr)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:46:52+02:00
Notez cu x primul numar. Celelalte numere vor fi x-7, x-14, x-21, x-28, x-35.

x+(x-7)+(x-14)+(x-21)+(x-28)+(x-35)=171
x+x-7+x-14+x-21+x-28+x-35=171
6x-105=171
      6x=171+105
      6x=276
       x=276:6
       x=46

Numerele sunt 46, 39, 32, 25, 18 si 11.
1 5 1