Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:41:42+02:00
E important sa ne salutam pentru acest gest da dovada ca avem cei 7 ani de acasa, si este un respect pentru persoana respectiva.
2014-11-17T18:42:53+02:00
Daca plecam in afara tarii sau daca ne intalnim cu persoane de alte nationalitati, trebuie sa stim cum sa procedam sa nu ne facem de ras si ele ne vor ajuta sa ne descurcam atunci cand vine vorba de salut.
1 5 1