Răspunsuri

2014-11-17T18:42:58+02:00
-europa are o populatie ce depaseste 700 mil locuitori
desnsitatea populatiei este de 70 loc/ km 2, dar e inegala datorits reliefului, climei si factorilor politici
-cele mai mari densitati sunt in vest si in marile orase
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:43:56+02:00
1. Populaţia lumii
In timpul secolului XX, aproximativ 90% din sporul pozitiv al populaţiei înregistrat la nivel global a fost grupat în ţările calificate ca fiind subdezvoltate de către ONU-toate ţările din Africa, Asia (cu excepţia Japoniei), America Latină şi zona Caraibelor, Oceania ( cu excepţia Australiei şi Noii Zeelande). Aceasta creştere incredibilă a fost rezultatul unei scăderi fără precedent a ratei mortalităţii in aceste ţări subdezvoltate, ca urmare a măsurilor de sănătate publică aplicate şi a celor de prevenire şi control al bolilor implementate după cel de al Doilea Razboi Mondial în 1945. Spre deosebire de ţările dezvoltate în care această evoluţie a avut loc de-a lungul mai multor secole, ţările din lumea a treia au avut posibilitatea de a sări peste anumite etape, implementându-le cum s-ar spune „peste noapte”. 
Cele mai populate ţări ale lumii in 2008
Ţara Populaţia (milioane loc.)
China 1, 324.7
India 1,149.3
Statele Unite ale Americii 304.5
Indonezia 239.9
Brazilia 195.1
Pakistan 172.8
Nigeria 148.1
Bangladesh 147.3
Rusia 141.9
Japonia 127.7
nivelul zonelor subdezvoltate către cele mai evoluate din punct de vedere economic. 
Această diferenţă este estimată a sporului pozitiv al populaţiei este estimată de la 5.5 miliarde în ţările subdezvoltate în 2008, la circa 8.1 miliarde în 2050, în timp ce populaţia din statele dezvoltate va creşte de la 1.2 miliarde în 2008 până la 1.3 miliarde în 2050.
Această creştere a numărului populaţiei din statele subdezvoltate este asigurată şi de structura diferită a acesteia din punct de vedere al vârstelor, numărul ridicat al populaţiei tinere (aşa-zişii „părinţi de mâine”) asigurând sporul demografic, situaţie opusă celei din statele dezvoltate.

2 4 2