Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:46:39+02:00
El a aprins lumina (propriu)
Copilul e lumina ochilor mei (figurat)


Umbra nucului din curte este deasă .( sens propriu ) 
- Umbra nopţii se întinde tot mai mare şi mai mare ( sens figurat )

Bujori bunici sunt cei mai frumosi
Andrei sa inrosit in bujori

Afara este intuneric
Am in inima mea un intuneric profund

si pt a suspina?
El suspina incet
mama a suspinat de cand a divortat
primu sens propriu si porma sens figurat
2014-11-17T18:54:37+02:00
Sens propriu : am aprins lumina.....umbra copacului din parc seamana cu umbra copacului din gradina mea....m.a facut sa suspin poezia pe care a compuso... i.am daruit ei un. buchet de bujori... mi.e frica de intuneric... sens figurat: lumina sufletului si.a pastrat culoarea..... Umbra?! simt ca imi suspina inima!........ ea are bujori in obraji.... supa vestea cea rea, in mintea mea s.a facut intuneric
3 3 3