Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:38:37+02:00
Avem trei numere pe care le numim A B SI C

A=2 ori B
C=2 ori B

de aici ne da asa

2B+2B+B=420

5B=420

iar B=420 impartit la 5

B=84

A=84 ori 2=168

iar C=84 ori 2=168

sper ca te-am ajutat :)
2014-11-17T18:38:44+02:00
Notez cu x al doilea numar. Prin urmare, primul este 2x, iar al treilea este 2x.

x+2x+2x=420
5x=420 => x=84.

Numerele sunt 168, 84, 168.