Răspunsuri

2014-11-17T18:37:36+02:00
Dragi mei prosfesori,
Eu vreau sa va invit cu ocazia de 1 Decembrie la un concert de muzica populara!
Va astept sa facem o hora si sa cantam alaturi de artistii nostrii frumosi!
Va astept la ora 17:30 in parcul Plumbuita!
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:42:52+02:00
Dragi mei profesori,mâine la ora "..." va fi un concert de muzică populară. V-ă invit cu drag mâine să dansă și să facem o horă împreună cu toți elevi școlii "..." Cu drag eleva "..." Sper sa iti dar vreo idee
7 4 7