Răspunsuri

2014-11-17T18:33:53+02:00
Hmmm ... politica externă: de la axa Washington-Londra la Basarab I .. ? nu stiu , stai un pic .. :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T19:21:12+02:00
Te ajut eu..:)
politica interna: A desavirsit organizarea tarii si a intemeiat  mitropolia Tarii Romanesti la Cuertea de Arges.
politica externa: intretinea relatii srinse cu Dobrogea si alte tari..
Eu asa am scris 
6 3 6