Faceti expansiunea complementelor direct din enunturile : Ii inteleg teama . Spene-mi data sosirii la Bucuresti . Monica si-a recunoscut greseala . Ai aflat pretul cartii ? Raspunde-ti rapid va rog am nevoie urgenta ..

2

Răspunsuri

2014-11-17T18:31:32+02:00
Complemente directe:teama,data,greseala,pretul.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:36:21+02:00
Inteleg/ ca le este teama./ ca - element de relatie ; conjunctie subordonatoare Spune-mi /care este data sosirii in Bucuresti./ care - element de relatie , pronume relativ Monica a recunoscut /ca a facut o greseala./ ca- element de relatie , conjunctie subordonatoare Ai aflat /care este pretul cartii?/ care - pronume relativ, element de relatie
Pune please ca cel mai inteligent raspuns
Cersetor
:))
oricum este cel mai inteligent pna acum :))))
Ms