dti si exemple de reclame
Reclama dove , acel material e fin la fel ca pielea noastra iar dove,cand l-am cumparat aveam pielea de100 de ori mai fina decat a unui bebelus

Răspunsuri

2014-03-10T15:09:46+02:00
Era o reclma cu ceva ce parea gustos si ma facut sa-l cumpar
Reclama dove au dreptate acel material e atat de fin la fel ca pielea noastra
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T15:10:49+02:00
In general reclamele la jucarii pentru copii, la produse de igiena, la imbracaminte, mancare conving cel mai mult sa fie cumparate! Sau cele de care are nevoie fiecare om de zi cu zi in casa lui.
1 5 1