Răspunsuri

2014-11-17T18:28:27+02:00
7*a+12*b=7*a+7*b+5*b=7*(a+b)+5*b=7*95+5*940=665+4700=5365
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:34:15+02:00
7 ori A + 12 ori B=940

A+B=95

A=95-B

inlocuim A cu 95-B

7 ori (95-B) + 12 ori B=940

rezolvam si ne da :

665-7B+12B=940

calculam mai departe:

665+5B=940

il mutam pe 665 in dreapta cu semn schimbat si ne da:

5B=940-665

5B=275

de aici il aflam pe B:

B=275 impartit la 5

B=55

si A=95-B

A=95-55

A=40

sper ca te-am ajutat..



2 4 2