Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:29:57+02:00
1)Randunelele se pregatesc de plecare.                                                               2)Copilul priveste cu drag puisorii.                                                                       3)Stolul isi ia ramas bun.                                                                                    4)Copilasul se desparte cu greu de puisori.                                                            Sper ca te-am ajutat.Succes in continuare:)     
Da. va multumesc din inima...
cu placere.succes in continuare!
2014-11-17T18:31:24+02:00
Randunelele se pregatesc sa plece in tarile calde. 2.copilul urmareste jocul stolului. 3.plecarea pasarilor.4.copilul,trist,isi ia la revedere de la puisori.