Răspunsuri

2014-03-10T15:01:28+02:00
internetul este o sursa de informati .unde poti sa si te joci sau chiar sa socializezi cu alti oameni.
Pentru uni internetul este o sursa de informatie care te ajuta la documentare,dar pentru mn internetul este cel mai tare lucru di lume.E ca si cum ai traversa lumea din camera ta(casa ta) asa ca terog sami dai punctele pentru ca m-ar ajuta foarte mult!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T15:04:26+02:00
Internetul este o vasta retea de calculatoare, care conecteaza intre milioane de retele mai mici din intreaga lume si care uneste peste 1.000.000. de oameni prin site-urile de socializare existente. Internetul poate creea dependenta unelor persoane.
1 5 1