Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:18:31+02:00
Acea fata este cea mai vesela eleva.(fericita)
Mama asaza pe masa vesela.(tacamuri,farfurii...)       
          Sper ca este bine!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
  • tlb
  • Ambiţios
2014-11-17T18:19:14+02:00
Ioana este vesela ca a luat nota 10.                                                                            Bunica are o vesela noua.            
Eu sunt vesela. Tata a cumpărat o vesela noua