A]Scrieti numarul 824 ca :a}suma de doua numere naturale.b}diferenta a doua numere naturale.c}produs a doua numere naturale.B]La un depozit se aflau 60000 kg de zahar.Intr-o zi s-au trimis spre vanzare 287 de saci a cate 475 de kg de zahar iar a doua zi o cantitate cu 4516 kg mai mare.Ce cantitate de zahar a ramas in depozit?Va rog mult

2
da ai dreptate,in loc de 475 este 45 de kg de zahar.multumesc .dc nu te deranjez prea mult poti sa ma ajuti si cu a doua problema?oricum,mersi mult.
si c de la primul exercitiu,te rog

Răspunsuri

2014-11-17T18:19:39+02:00
A.a) 824=400+424

b)824=924-100

la a doua problema cred ca ai gresit putin cerinta.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:37:59+02:00
287*45=12950 kg in prima zi                                                                                  12950+4516=17431 kg in a doua zi                                                                         60000-(12950+17431)=60000-30381=29619 
1 5 1