Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T14:53:58+02:00
A |____a_____|                             =327
b |____a_____|..1..|                      =328
c |____a_____|..1..|..1..|               =329

}=984

a+a+1+a+1+1=984
3xa+3=984
3xa=984-3
3xa=381
a=981:3
a=327
b=327+1=328
c=327+1+1=329

intr-o curte sunt 600 gaini, rate si gaste: gaini cu 127 mai multe decat gaste si rate cu 98 mai putine decat gaini.Cate pasari din fiecare sunt

gaini    |____a____|..127..| =125+127=252
rate     |____a____|..98..|     = 125+98=223
gaste   |____a____|     = 125

a+a+a+127+98=600
3a+225=600
3a=600-225
3a=375
a=125

Verificare: 
125+252+223=
377+223=600 Adevarat

merci frumos
uite, am editat si am adaugat si noua intrebare
gata merci frumos
cu placere
2014-03-10T14:54:43+02:00
A+a+1+a+2=984=> 3a=984 => a=328 a+1=329 a+2=330
nu ma cert, vreau sa o fac sa inteleaga
intr-o curte sunt 600 gaini, rate si gaste: gaini cu 127 mai multe decat gaste si rate cu 98 mai putine decat gaini.Cate pasari din fiecare sunt
sunt de cls IV metoda grafica
asta parca am mai rezolvat-o o data
stai sa ma uit