Ajutatima ca cine ma ajuta i dau cel mai bun raspuns!!!!!!!! despartiti urmatorul text in silabe ,punand fiecare accentul intr-un dreptunghi . propozitia este : sa-u bucurat ca o colega a castigat intrecerea.

2

Răspunsuri

2014-11-17T18:19:28+02:00
Sa-u bu-cu-rat ca o co-le-ga a cas-ti-gat in-tre-ce-rea
da dar unde pui accentul asa si euj stiu sa fac
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:21:11+02:00
Sàu bu-cu-ràt cà o co-le-gà a cas-ti-gat in-tre-ce-reà-
1 5 1