Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:13:22+02:00
A acorda: Eu acord prioritate intrafic.
A ardea: Tara arde si baba se piaptana
A regenta: Propozitia 1 este regenta propozitiei 2 .
Sper ca te am ajutat <3 
Mersi
Eu acord primul ajutor
1 ea acorda primul ajutor accidentatului
2 el arde hartiile scrise din liceu
fata de punctul a , regentul lui este b
2014-11-17T18:14:00+02:00
Eu acord multa atentie orelor de ramana.
Lemnul arde in soba.
Una din propozitii este regenta.