Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:07:28+02:00
Mie imi place nina dobrev este inalta, subtirica, este o super buna actrita, draguta la fata, are parul luuuung si drept are 1.70 si 21 de ani. a jucat in the vampire diaries si are un zambet dragut

ian somerhalder.
cel mai aratos vampir ever. ochi albastri, privire patrunzatoare, zambet larg ; d
are 32 de ani dar nu pare.

4 3 4
2014-11-17T18:07:54+02:00
O vedeta este un om care a facut ceva maret care a uimit mare parte din lume
1 5 1