Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:05:46+02:00
Luna se reflecta in apa , pana se arata soarele dimineata 
1 5 1
2014-11-17T18:19:47+02:00
Nu vreau sa ma intelegi gresit vreau doar sa incerc a pricepe: 
in Canada un muncitor simplu in constructii este platit cu minim 18 dolari pe ora.La o deplasare musai trebuie platite diurna ,cazarea si un drum pe luna acasa . asta ar insemna cam in jur de minim 60 milioane(banuiesc ca este mai usor de inteles in termeni vechi)pe luna.Un muncitor din Romania daca este platit cu 25 milioane zice ca l-a prins pe Dumnezeu de picior. 
Tu vrei sa faci o afacere din care sa cistigi ceva? 
Asta in cazul cind proiectul a prins deja aripi.
merita cel mai bun raspuns?

un raspuns mai lung va rog
nui de ajuns
punel mai intil la cel mai bun raspuns si apoi il editez
Pentru ce sa pun cel mai bun raspuns daca ai copiat informatii gresite de pe google???