Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T18:00:32+02:00
Frunzele veștede urcă și coboară neîncetat, de parcă ar fi neohotărâte în care parte să o apuce. Într-un final se așează pe solul zvântat și pe aleele deja îngălbenite ale parcului și încep să formeze covorul ofilit de toamnă. Aleea asfaltată, tristă până mai ieri, acum este veselă și se mândrește cu straiele ruginii cu care este îmbrăcată. Atunci când vântul suflă cu putere, covorul de frunze se undeiește precum un covor magic; se ridică de la sol, se mișcă asemenea unei iluzii, iar apoi revine tăcut pe aleea adormită.

2 5 2
2014-11-17T18:01:27+02:00
In tim ce frunzele cad un vant racoros suiera printer crengile golase al ie copaciilor.Pasarile pleaca in tarile calde iar veveritele isi aduna provizii pentru iarna,pe jos s-a asternut un covor colorat de frunze
1 5 1