Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T17:54:09+02:00
Ax=acs
exact=egzact
examinare=egzaminare
exclamatie-ecsclamatie
exercitiu=ecsercitiu
existenta=egzistenta
lux=lucs
maxiliar=macsilar
oxigen=ocsigen
prefix=prefics
taator=\\\\(ce)
text=tecst
20 4 20
2014-11-17T18:00:41+02:00
Ax=x=cs exact=x=gz. examinare=x=gz exclamatie=x=cs. existenta=x=gz. lux=x=cs. maxilar=x=cs. oxigen=x=cs. prefix=x=cs. taxator=x=cs. text=x=cs
8 3 8