hey ,brainly trebuie sa alcatuiesc 6 enunturi in care trebuie sa atribui insusiri omenesti pt:salcii,frunze,cuiburi,copaci,nori ,soare.

Va rog cele mai frumoase enunturi .Vreu sa o las masca pe doamna

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:49:04+02:00
Salciilor plangatoare le-au cazut frunzele
frunzele triste se las purtate de vant
Cuibirile batrane au ramas goale
copacii ganditori se clatina
norii suparati uda totul in calea lor
soarele palid se ascunde printre nori
2014-11-17T17:50:11+02:00
Salciile plang cocborandu-si crengile la pamant.
Soarele rade printre norii care plang peste orasul meu.
Cuiburile sunt triste din cauza ca pasarile le-au abandonat.
Copacii sunt nerabdatori sa isi imbrace haina lor din mii de stelute!

Sper ca te-am ajutat
Multumesc mult!
chiar nu stiu cauta si tu pe google
Daca te-a deranjat intrebarea mea da-I un click lui X .Care e problema ta ?