Sa se afle suma a trei numere naturale ,stiind ca primul numar este 189,al doilea numar este dublul primului iar al treilea este triplul celui de al doilea.

2
da sis uma
si suma *
celor trei numere
da dar trebuie sa faci si tu ceva
nu eu ci el

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T17:41:22+02:00
189x2=378 al doilea numar
378x3=1134 al treilea numar 
189+378+1134=1701
GATA!APASA PE BUTONUL CU CEL MAI BUN RASPUNS!
15 4 15
2014-11-17T17:41:58+02:00
A plus b plus c este egal cu x
a este egal cu 189
b este egal cu 379
c este egal cu 1134
x este egal cu 189 plus 379 plus 1134 si este egal cu 1702