Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-17T17:40:17+02:00
Strada numarul 2 se numeste  Vlad Mihalescu.                                                     Numele unui coleg e   Mihalescu.
Comentariul a fost şters
te rog frumos spunemi si ceva cu dalie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:43:36+02:00
Pe prietenul colegei mele il cheama Mihaescu.
a si ms
te rog frumos spunemi ceva cu dalie
Mie imi place foarte mult cum miroase dalia.
si dalia este o flore
sau mai sunt propozitii Dalia este cea mai frumoasa flore,Floarea are un miros imbietore