Tema

1. Gasiti numarula de 14 ori mai maredecat:
a)cel mai mic numar de doua cifre diferite;
b)cel mai mare numar de doua cifre diferite.
rezolvarea
2.Aflati produsul dintre cel mai mic numar par de doua cifre si cel mai mic numar par de doua cifre. rezolvarea

3.La produsul nr 78 su 36 adaugati produsul numerelor 56 si 49.
rezolvarea
4.Din numarul mai mare de 13 ori decat 98 scadeti dublul numarului 92.

VA ROG!!!





2

Răspunsuri

2014-11-17T17:42:28+02:00
A 14*10=140
b14*98=1372
2.10*10=100
3.(78*36)+(56*49)=2808+2744=5552
4.13*98-2*92=1274-184=1090
sper ca te-am ajutat si zi-mi dai ai rezulttatele
mai am si la romana dar nu mai am punste :)
puncte*
la rom,ana nu prea ma priccep
la 2 nu este o greseala?
asa e credeam ca cel mai mare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:45:48+02:00
1)a)10x14=140
b)98x14=1372
2)10x10=100

3)78x36=2808    56x49=2744
2808+2744=5552
4)98x13=   1274
2x92=184
1274-184=1090

marcheaza-l daca e cel mai bun.multumesc!
ms si tie Deva
am terminat inainte!
mai aveam si la romana dar nu mai am puncte :)
Noapte buna!