Răspunsuri

2014-11-17T17:31:11+02:00
Cel mai mic cred ca îl are musca.... iar cel mai mare rinocerul ! Părerea mea. :D
mie imi trebuie concret
Caută pe google! ;)
eu nu mai spuneee desteapto
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:31:30+02:00
Cel mai mare-Se numeste Enteroctopus, dar lumea o cunoaste dupa denumirea de carcatita-gigantAceasta creatura marina e cea mai mare din regnul carcacatitelor, masurand 7 metri in lungime si o greutate de 71 de kilograme!Mai mult, fiecare tentacul cantareste in jur de 4 kg si are o lungime medie de 1 metru.
Ochii ei sunt de cel putin 10 ori mai mari decat ai omului.
Mai mic-nu stiu.
2 5 2