Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:29:37+02:00
Adriana a cumparat 8 pixuri care costa 7 lei fiecare, si 3 pixuri care costa 4 lei fiecare.Care este diferenta dintre pretul pixurilor care costa 7 lei si a celor care costa 4 lei?

37 4 37
multumesc :*
cu placere
eu as vrea cu plus nu cu minus si sa fie cu exercitiu asta: 7X 36+5x29 te rog poti sa imi faci porblema asta? ;*
2014-11-17T17:30:15+02:00
Ion are un clasor . Pe 8 pagini sunt la  fiecare 7 timbre. Mioara are pe 3 pagini 4 timbre fiecare .Cu cate timbre are mai mult Ion decat Mioara ?
24 3 24