Putin ajutor va rog de precizat timpul verbelor din fragmentul urmator "Zboara mai intai drept in sus,ca o sageata.A strabatut vazduhul racoros,apoi a ramas acolo.A plecat capul. Priveste in jos. Va face unocol larg prin aer"

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:18:38+02:00
Zboara-prezent
a strabatut-perfect-compus(trecut)
a ramas-perfect-compus(trecut)
a plecat-perfect-compus(trecut)
priveste-prezent
va face-viitor
Spor la teme!:*


2014-11-17T17:19:56+02:00
Zboara-timpul prezent
A strabatut-timpul trecut
a ramas-timpul trecut
a plecat-timpul trecut
priveste-timpul prezent
va face-timpul viitor