Răspunsuri

2014-11-17T17:15:56+02:00
IMPARAT,AMBULANTA,AMBITIE,IMBRACAT,IMBAIAT,IMBULZEALA                 IMPACARE,IMPACHETAT,IMPADURIT,IMPARTIRE,IMPARTITOR,IMPUSCA
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:17:45+02:00
Îmbrăcat, impodobit ,imposibil, îmbogăţit, imbobocit ,important.. el este îmbrăcat frumos si elegant. Bradul de crăciun este impodobit. Acest lucru este imposibil. Ai auzit de cuvantul imbogatit? La lucrare am scris imbobocit. Referatul acesta este important .
2 3 2