Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:03:22+02:00
Am fost la mare cu bunicii si parintii mei.(substantiv)
Felia de pizza cea mare am impartit intre noi, ca fratii.(adjectiv)
dar cu cuvintele vie si par
Parul din gradina este batran si Parul Ioanei este galben ca aurul
Culoarea vie nu se poate obtine din nimic si Via bunicilor este impodobita de struguri in fiecare toamna aurie
daca sunt omonime trebuie sa posede aceeasi forma dar multumesc
reformulez acum
2014-11-17T17:04:49+02:00
Am un frate mai mare decat mine.
Nu am mai fost la mare de trei ani.
Acea cladire este mare
Nu am mai fost plecat la mare de anul trecut