Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-03T13:20:00+02:00
Stefan ce mare a fost un rege  forte  puternic  al  Moldovei  .

1 5 1
2013-12-03T22:59:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Stefan cel Mare (care nu era mare ) a fost Domnitor al Tarii Moldovei, a avut parte de cea mai lunga domnie (1457-1504, aproape jumatate de secol) a ctitorit foarte multe manastiri ,el se afla in prezent la Manastirea Putna.