Răspunsuri

2014-11-17T21:24:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A l---------l-----l
b l---------l

a+b=72
a-b=36

72-36=36
36:2=18 
b=18

a+18=72
a=72-18
a=54
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T21:51:43+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a+b=72 \\ 
a-b=36 \\ 
-----(+) \\ 
2a=108 \\ 
a=54 \\ 
b=72-54 \\ 
b=18 \\  \\ 
a.|----^{54}----| \\
b.|-^{18}-|~~~~~~
1 5 1