Răspunsuri

2014-11-17T16:53:42+02:00
Inghetata de vanilie cu mustar si ketchup deasupra si cu coca de paine cu multa faina si maioneza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:54:51+02:00
Pai :) 2 oua de prepelita conbinate cu 2 cozii de oua plus ciocolata  si vanilie apoi smantana ,cu vin,apoi faina si voala desert naspa :P

aua cu ciocolata :P
ouă*
dar ce este voala desert naspa
voala adica tadam sau dastea nu sti si tu expresile?
NU