Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T16:49:51+02:00
Dupa mine tulpina ar fii acea pt. ca ea sustine planta!
Tulpina este un organ al plantelor superioare, care are rolul de a susține ramurile, frunzele, florile și fructele, sau de a conduce seva brută de la rădăcină spre frunze și seva elaborată de la frunze către celelalte organe.Tulpina este organul vegetativ al plantei deobicei suprateran și a cărui formă depinde de mediul de viață și rolul îndeplinit în viața plantei.SequoiaTulpinile unor plante pot avea și alte funcții,(în afară de cele specifice):- de a servi la depozitarea substanțelor de rezervă (tuberculii, bulbii, rizomii);- de a îndeplini funcția de fotosinteză.
2 5 2
2014-11-17T16:53:04+02:00
Este tulpina deoarece ea împreună cu ramurile are funcție de susținere.Prin vasele lor circulă de la rădăcina spre frunze si in direcție inversa sucurile nutritive.succes!!