Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:42:27+02:00
Frumoasa inalta are ochi ----- culoarea parului este -------- 
Morale buna la inima ajutatoare inteleapta despteapta........
Cu placere
Ce e 'ajutător' ? Un om poate fi 'ajutător' sau 'săritor' cumva?
Ihm, are un răspuns foarte bun mai jos, și-l alege pe cel mai prost! N-o comm!!!
tu esti
sliuho
2014-11-17T16:46:56+02:00
Pai in caz de ai o rpofa draguta ..Fizic: (Cum arata). De ex. eu iti descriu profa mea de franca si tu te poti ghida. 
     Este tanara, are parul blond, ochii verzi, scunda. Ii place sa se imbrace potrivit varstei dansei. De multe ori poarta blugi, o camasa sau un palton...etc....
    Moral: Este foarte draguta.  Are rabdare cu noi, ne asculta pe fiecare in parte. Rade, glumeste,  ne indeamna sa invatam..... etc

Daca ai o profa rea. (Eu o descriu pe profa mea de romana).... Fizic_ arata bine pt varsta ei. se imbraca frumos

Moral: Desi este o profesoara foarte bune, ma refer din punct de vedere  al profesiei, in relatia cu elevii cam scartaie.  Glumeste, rade, dar uneori te poate calca pe nervi. Mereu se baga unde nu-i fierbe oala. Este obsedata de unii copii, adica le tine par tea, le pune note pe nedrept etc..... Face misto mereu de elevi, (unii), vrea sa ste tot.. per total . o intereseaza prea mult viata personala a elevilor.