Răspunsuri

2014-11-17T16:36:34+02:00
TEXTUL LITERAR particularizează comunicarea artistică,pentru că în el se recunoaşte originalitatea reflectării lumii înconjurătoare de către creatorul operei artistice

TEXTUL NONLITERAR este elaborat pentru a comunica un conţinut în care acţionează, cu precădere, funcţia referenţială. Vizează domenii diverse, de la cele ştiinţifice şi juridico-administrative la mass-media


Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T16:38:13+02:00
Textul literar este o creatie a unul autor care are scopul de a sensibiliza gandurile cititorului.
Textul nonliterar este o creatie care are scopul de a transmite anumite informatii catre cititor.
3 5 3