Răspunsuri

2014-11-17T16:29:52+02:00
Astazi e duminica.eu si cu mama suntem in bucatarie.mam ma intreaba:
-Hai sa facem o reteta
Esti praf ...
Nu are nici o legatura cu ce am intrebat eu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:30:10+02:00
Dulceată de caise...
Se spala caisele bine, bine se pun pe foc se lasă să clocotească ...pana iasă gemul se pun in borcane se adauga zahăr 200 g și ampicilină boraxată...asta este simplu si usor.... Pana mea caută o retetă pe internet si ia-o de acolo si pune-o la tine in caiet.
Baftă
Mersi Help23 . Esti praf PuN !!
mss
dulceata de capsuni
Se spala capsunile bine, bine se pun pe foc se lasă să clocotească ...pana iasă gemul se pun in borcane se adauga zahăr 200 g și ampicilină boraxată...asta este simplu si usor.... Pana mea caută o retetă pe internet si ia-o de acolo si pune-o la tine in caiet.
Baftă
e BuN?
N-ai pentru ce :)