Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:26:02+02:00
Mama,tata
daaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mama si tata
e corekt...cum de...cine crede ca eu nu shtiam...sa shtiitzi ca eu shtiam ...doar ca fata asta avea nevoie de citeva punkte...ok...?
2014-11-17T16:26:20+02:00
Mother -mama
father - tata   (pe engj)
pe engleza
intra in translante
mother -mama
father - tata
eu shtiam...eu prosta am dat o intrebare ushoara ca aceasta fata care a raspus sa i se adauge puncte...