Răspunsuri

2014-11-17T17:01:07+02:00
1/Ar fi greu sa ne inchipuim o lume//[in care] 2/toti ar iubi totul./---Eu asa stiu ca se face.

Sper ca te-am putut ajuta! :)
mie imi trebuie de subliniat cuvintele [redicat subiect atribut si altele cred ca nu mam exprimat corect in intrebare
dac ma poti ajuta terog ajutama
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T17:07:49+02:00
Predicate verbale-sa inchipuim, ar iubi
complement direct-o lume, totul
nume predicativ greu
prediacat nominal-ar fi
atribut-in care toti
sper ca asa e