Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:25:14+02:00
El a dat drept jertfa o oaie.
Slujitorul sau i-a adus imediat paharul cu vin.
Prorocul Ilie este cunoscut pentru minunile sale.
5 4 5
2014-11-17T16:25:42+02:00
Jertfa- A adus o jertfa in onoarea imparatului.
slujitor- L-a luat ca slujitor in slujba sa.
proroc - Acel proroc a incepu sa invete pe popor cu cuvinte alese.
va multumesc fetelor
este o tema importanta
cu placere