Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-17T16:24:18+02:00
D_{100}=\{1,5,10,15,20,25,30,35,40,45,50,55,60,65,70,75,80,85,90,95,100\}
Tu~alegi~5.
Comentariul a fost şters
de unde esti
ma mai poti ajuta la ceva
Comentariul a fost şters
care este cel mai mic numar natural care are exact doi divizori ma poti ajuta
2014-11-17T16:27:32+02:00
Cinci zeci, doua zeci .o suta ,doi