Puteti va rog sami ziceti care poate fi exercitiul aceste probleme doar
ca mie imi trebuie un exercitiu cu paranteze va rog problema este :Un
gospodar a cules 198 kg.de mere.Din 44 kg a preparat suc,din 45 kg.a
facut magiun,iar restrul merelor lea pus la pastrare in beci.Cite kg.de
mere a pus in beci ?......Imi trebuie exercitiul doar.....Va rog..!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:32:06+02:00
198-(44+45)=109 ... acesta este raspunsul si este fscut cu paranteze

2014-11-17T16:39:08+02:00
Da intradevar 198-(44+45)=109