La o crescatorie sunt 1 242 de puisori si cu 459 mai putine rate.
Formuleaza intrebarile, astfel incat problema sa se rezolve:
a) printr-un exercitiu; b) prin doua exercitii.
Schimba datele problemei, pastrand tema.
Transforma problema astfel incat sa poata fi rezolvata prin doua adunari
ajutati-ma va rog ! multumesc :)

2

Răspunsuri

2014-11-17T16:27:24+02:00
A) Cate rate sunt la crescatorie?
b) Cate pasari sunt la crescatorie?
3 234 de puisori......256 mai putine rate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:44:51+02:00
A)Cate rate sunt?
1242-459=783 rate
b)1. Cate rate sunt?
1242-459=783 rate
  2.Cate pasari sunt?
1242+783=2025 pasari
La o crescatorie sunt 783 rate si cu 459 mai multi pui. Cate pasari sunt in crescatorie?
783+459=1242pui
1242+783=2025 pasari