Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:19:13+02:00
Modul conjunctiv are doua timpuri:
Timpul prezent: sa cant, sa dansez, sa scriu
Timpul perfect:Sa fi cantat, sa fi dansat, sa fi scris.
1 5 1
2014-11-17T16:20:22+02:00
Modul conjunctiv are 2 timpuri:Timpul prezent si timpul perfect
modul conjunctiv are doua timpuri:prezent se formeaza cu ajutorul verbului "sa" si verbul de conjugat si timpul perfect :se formeaza cu aj.cuv. "sa" a verbului auxiliar "a fi" si verbul de conjugat