Răspunsuri

2014-11-17T16:16:40+02:00

eu mananc
tu mananci
el sau ea mananca
noi mancam
voi mancati
ei ele mananca
Eu asa am inteles! Sper sa fie de folos raspunsul!

Scrisesem eu greşit,este perfect simplu.Prezentul si resul timpurilor le ştiu.
a ok scuze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-17T16:17:59+02:00
Indicattiv
eu mananc
tu mananci
el/ea mananca
noi mancam
voi mancati
ei/ele mananca
perfect simplu
eu mancai
tu mancasi
el/ea manca
noi mancaram
voi manarati
ei.ele manaca