Suma a doua nr. Este 225 , iar diferenta lor este 15
Sa se afle cele doua nr. ♡♥♡ ajutati-ma sa gasesc numerele

2
Pai notam cu a-primul numar si cu b-al doilea numar ,astfel inlocuim in relatie a+b=225 si a-b=15 ,dupa care 225-15=210 (aici avem doua jumatati egale) deci 210:2=b=105 iar a=105+15,a=120 si PROBA: 120+105=225 iar 120-105=15!
ms!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • ton
  • Ambiţios
2014-03-10T08:30:13+02:00
E bine?...."...................................Imi trb mai multe caractere
12 4 12
defapt il intrebam pe utilizato
utilizator*
Te rog sa ma scuzi, ca nu vazusem imaginea pusa de tine. Evident, rezolvarea ta este pentru ciclul primar si este pe intelesul celor mititei.
multumesc !
ms ca ai facut poza deoarece abia am invatat metoda figurativa :-) :-) :-)
2014-03-10T08:49:22+02:00


a+b=225

a-b=15 =>a=b+15

b+15+b=225

2b+15=225

2b=225-15      

2b=210

b=210:2             b=105

a=b+15    =>a=105+15     =>a=120

verificare :  a+b=225         120+105=225

    a-b=15      120-105=15

6 4 6